Mananci micul dejun in fiecare zi, sau ti se pare că este dificil de a-l face in timp util pentru a pleca la munca, si nu ai timp sa faci o masa sanatoasa? În ciuda faptului că viața este incredibil de ocupata, este esențial să mănânci micul dejun pentru a menține sănătatea și pentru a ajuta la obiectivele dvs. de pierdere în greutate. Adevărul despre săritul peste micul dejun este simplu. Micul dejun este necesar pentru a stimula metabolismul, astfel se poti lucra pe tot parcursul zilei. Sari peste micul dejun, și s-ar putea sa ai probleme cu capcana metabolismului lent!

  1. Prânz cu ovăz – 5 minute de proteine

Daca iti place ovăzul, și ai 7 minute in plus la schimb, poti face o reteta cu fulgi de ovăz pentru tine. Tot ce trebuie să facei este să amesteci 1/2 cană de ovăz pentru gătit rapid, 1/2 cana de lapte neîndulcit, 3/4 ceasca de albușuri de ou, și un strop de scorțișoară într-un castron de microunde în condiții de siguranță, și se amestecă. Pune la cuptorul cu microunde timp de aproximativ 3 minute, fiind sigur ca agiti la fiecare 30 de secunde. Pti pune orice topping-uri care iti plac. Îmi place sa fac topping-ul meu pentru proteinele cu ovăz din nucă de cocos mărunțită, semințe de in, si unele fructe proaspete.

ovaz-pranz-banane-nuci

  1. O portie de Muffin

Sunt briose care conțin zahăr o varianta de mic dejun pentru tine? Serveste cele mai delicioase brioșe unice, pe care le poți prepara in mai puțin de 10 minute, pentru un micul dejun ușoar. Iată de ce avea nevoie. 1 lingura de faina de nucă de cocos, 1 lingura de făină de migdale, 1/2 lingură praf de copt, 1 lingura sirop de arțar pur, 1 ou, 1 lingura de ulei de nucă de cocos topit, 1 lingura de lapte, și 2 linguri de coacăze. Pentru a o face, tot ce trebuie să faceți este să amesteci toate ingredientele uscate împreună, și apoi adaugă uleiul de nucă de cocos, siropul de arțar, laptele și oul. Pune boabele și toarnă compozitia într-un vas pentru cuptorul cu microunde în condiții de siguranță, sau o cană. Seteaza cuptorul cu microunde la timpul de 50 de secunde sau mai mult, dacă este necesar, în funcție de cuptorul cu microunde.

Chocolate-almond-muffins

  1. Ovăz Peste Noapte

Iata o reteta pe care o poti pregati cu o noapte înainte, care nu ia practic nici un moment de a fi pregătit dimineața. Acest lucru este mult mai ușor și mai sănătoasă pentru oameni super ocupati! Tot ce trebuie să faci este să se amesteci 1/2 cană de ovăz cu 1 cana de lapte neîndulcit la alegere și 1 lingura de semințe de chia. Lasa aceasta sa stea peste noapte, și pune în partea de sus,dimineata, un topping preferat. Vă recomandăm ca topping-ul ovăzului peste noapte sa fie din banane feliate sau fructe de padure, putina miere, pentru un mic dejun delicios si ușor.

  1. Ouă bătute

Omletă nu se invecheste, iar acestea este o rețetă ușor de mic dejun. Pentru a face oua batute rapid și sănătos, amesteca împreună cu cele 2 oua, legume tocate, un strop de lapte neindulcit, si o lingura de branza cheddar tocata sau vegana. Gatiti tradițional ouăle batute, și se serveștele cu o felie de gluten sau pâine prăjită din cereale.

omleta-mic-dejun-rosii-verdeata

  1. Căpșuni Smoothie

Piureul poate fi întotdeauna folosit ca un rapid micul dejun, atunci când se execută in scurt timp. Este nevoie de doar aproximativ 5 minute pentru a pune totul într-un blender, și a-i da drumul. Pentru a începe cu bine ziua, încerca amestecarea rapidă. Se adaugă câteva căpșuni congelate, o banana înghețată, unele semințe de in, semințe de cânepă, pudră de cacao, miere bruta, si pudra de proteine, împreună cu unele migdale sau lapte de cocos. Acest lucru contine proteine, grasimi sanatoase, si carbohidrati sanatosi pentru o alimentatie de dimineata, iar tu vei ieși afară pe ușa cu ceva energie in plus!

  1. Cacao cu Branza de Vaci

Dacă sunteți în căutarea unui tratament pentru micul dejun, care nu strica planul de alimentatie sanatoasa, încerca aceasta reteta cu cacao si brânză delicioasa pentru micul dejun. Aceasta reteta este perfecta pentru iubitorii de ciocolata. Poti avea acum ciocolata la micul dejun fara nicio vina! Acest mic dejun este super simplu. Pur și simplu combina 1/2 cana de branza de vaci, 2 lingurite de pudră de cacao neîndulcită, și 1 linguriță de sirop de arțar pur. Aceasta este o modalitate bogată în proteine pentru a începe ziua. Combina acest lucru cu unele fructe proaspete pentru un echilibru perfect de proteine, grasimi si carbohidrati.
Tarta-cu-branza-si-cacao

  1. Shake–ul Chunky Monkey

Acesta este un mod delicios de a începe orice zi. Pentru a face un Chunky Monkey delicios și cremos, veți avea nevoie de doar o mână de ingrediente. Tot ce ai nevoie este de 1 cana de lapte de nuci neindulcit de alegere, 1 banana congelat, 1 lingura de pudra de cacao neîndulcită, o lingura de pudra de proteine preferate, si o lingura de unt de arahide. Pur și simplu amesteca totul împreună. Acesta este un mic dejun convenabil și delicios pentru a începe zi