6-metode-de-slabire-rapida

1.Faceti-va timp pentru exercitii fizice.

De fapt, ati putea sa castigati cateva livre de mușchi atunci când faceti prima pornire, dar este o componentă esențială a oricărui plan de pierdere în greutate pe termen lung, durabil.
Indiferent de cât de ocupat sunteti, este esențial să va faceti timp pentru exercitii în fiecare zi, în cazul în care de fapt, doriți să pierdeti în greutate și sa-l păstrați asa. Chiar și lucruri mici, cum ar fi mersul pe jos în loc de a conduce la magazin poate afecta viteza cu care pierdeti în greutate.
Faceti exerciții în timp ce va faceti treburile. Faceti cât mai multe călătorii la etaj posibil, plimbati-va câinele de trei ori pe zi, sterge-ti praful, da-ti cu matura si cu mopul cu vigoare.
Mariti-va perioada de mers pe jos. Alegeti scările de peste scara rulantă și parcati cât de departe puteti de magazin.
Alegeti-va un hobby care implică miscarea cat de cat, chiar dacă acesta nu sună ca un „exercițiu.” Grădinărit, construirea de proiecte mici, lucru pe masini, sau jucandu-va cu animalele, sunt toate mari moduri de a arde calorii.
exercitii-fizice

2.Încercați un program circuital de antrenament.

Dacă încercati sa pierdeti in greutate rapid pentru un anumit eveniment și nu va pasă de menținerea greutății scazuta, puteți încerca un antrenament de rutină condensat.
Multe dintre revistele de sanatate pentru femei sunt la fel de bune precum antrenorii personali care va ofera rutine de antrenament condensate similare concepute pentru a maximiza pierderea in greutate si slăbire fizica vizibila în termen de doar câteva zile de la inceperea regimului.

3.Fii realist cu privire la tipul de exercitiu pe care il puteti face atunci când începeti un nou program.

Daca sunteți în speranța de a pierde in greutate si sa va mentineti, va trebui să urmati mai mult decât un program de fitness condensat. Cel mai bun mod de a intra în exercitii este prin alegerea de exerciții pe care aveti de fapt de gând să le faceti. Dacă nu va place alergatul, nu il alegeti ca exercitiu pricipal – veți avea nevoie de mult mai multă motivație în fiecare zi, decât dacă ați ales un exercițiu care de fapt va place. În schimb, încercați diferite exerciții până când găsiți câteva care le iubiti cu adevărat, cum ar fi înot, ciclism, sau chiar Zumba.
Amintiți-vă că jocuri cum ar fi volei, tenis, și chiar Frisbee va pot ajuta sa ardeti calorii, ceea ce face ca exercitiile o activitate sociala și distractiva pe care va veti dori sa o faceti zi de zi.

4. Apucati-va de antrenamente cardio.

O combinație intre cardio și formarea rezistenței, care sunt importante pentru sanatatea generala a corpului.
Pentru rezultate optime, includeti exercitiile aerobice la intensitate moderata și ridicata.
Asta este ceea ce va va ajuta sa dati kilogramele jos repede. Greutatea și formarea rezistenței nu duc la pierderea în greutate imediată, dar pot invata metabolismul sa utilizeze mai eficient energia.exercitiile-cardio

5.Păstrați-va regimul interesant.

Varietatea este cheia pentru a promova atât in a manca mai sănătos și a va ține motivat. Atunci când faceti in fiecare zi acelasi exercitiu, va supuneti la un risc mai mare de a vă accidenta.
Puteti, de asemenea, probabil să va plictisiti, reusind astfel mai greu sa va găsiti motivația de a menține exercitiile. În timp ce sunteti la sala de sport, comutati între mașini, alăturați-vă la o clasă de fitness, și adaugati unele exercitii de formare de rezistență în programul vostru.

6.Efectuati activități aerobice cu impact redus.

Programe de antrenament aerobic moderat care includ mersul pe jos, cu bicicleta, mașini speciale pentru aerobic, sau înot nu numai ca ardeti calorii, ele va si păstrează, de asemenea inima sanatoasa.