5-idei-sanatoase-de-cina-pe-care-toata-lumea-le-va-iubiTe-ai saturat sa răspunzi la întrebarea „ce este la cină” în fiecare noapte? Simți ca și cum ai găti același lucru tot timpul? Te-ai saturat sa încerci să găsesti o cină sănătoasă de care toată lumea se poate bucura ca o familie? În cazul în care sunteți un părinte, atunci sunt șansele ca ai răspuns „da” la una sau mai multe dintre acestea in trecut. Vestea cea bună este însă că vă puteți pregăti mese sănătoase și delicioase, care nu iau o tona de timp pentru a se pregăti.

O cina sanatoasa de care întreaga familie se pot bucura nu este asa de grea cum ai putea crede. Aceste idei de cina pot fi o atractie la întreaga familie, deoarece acestea pot fi redimensionate înapoi sau personalizate pentru mancatorul pretentios. De fiecare dată când va lăsați copiii sa-si aleaga glazura sau sa-si creeze propria lor capodopera culinară, atunci se adauga doar la atractie. Iată câțiva câștigători siguri în departamentul de cină sănătoasă.

tacos-cu-curcan

1. Tacos cu Curcan

Înlocuiți carnea de vită cu curcan pentru o alternativă mai sănătoasă. Pune glazuri, cum ar fi fasolea, salata verde, rosii, branza, masline, guacamole, salsa, si tortilla din grau integral. Poti pune chiar si pui pentru un mancator pretentios pe care le puteți găti în prealabil. Copiilor le place să-si creeze propriile lor taco, acesta este un mod mai sănătos de a face acest lucru, și este atât de ușor sa le pui împreună incat o poți face într-o clipă. Aceasta este cu adevărat o combinație câștigătoare pentru toți.

2. Stir Fry

stir-fryPuteți găsi unele legume preambalate la magazine de tip Stir Fry, să le mai tai inca o data in bucatele mici. Se amestecă cu mazarea favorite, ardei, ceapa, broccoli, și se adaugă si niste muguri de fasole pentru a fi crocant. Puteți adăuga pui și chiar sa amestecăti și o omleta in lucruri pentru un plus frumos. Serviti peste orez brun, cu putin sos de soia cu scăzut de sodiu ca singura adăugare reală în care aveți nevoie să aromatizați și puneti totul impreuna.

3. Micul dejun la Cina

Copiilor le place absolut micul dejun la cină, și este atât de ușor și sănătos. Puteți face omletă cu glazurile lor preferate, cum ar fi sunca cu sare scăzuta, ardei, ciuperci și brânză. Puteti face clatite cu cereale integrale sau vafe. Chiar și ceva ca niste ouă Benedict cu grasime scazuta, poate fi super sa faceti dacă aveti sos Hollandaise. Lăsați copiii să se implice prin tocarea fructelor sau prin a alege ceea ce-si doresc, dar acest lucru ia povara de pe tine și face o opțiune de cină sănătoasă în ansamblu.

4. Bar de cartofi

bar-de-cartofi2Toată lumea începe cu un cartof de dimensiuni medii sau cartofi dulci ca bază a acestora. Apoi au scos glazura pentru a alege, inclusiv broccoli, rosii, salsa, smântână cu grăsime scăzuta sau iaurt grecesc, sunca cu sare scăzuta, și multe altele. Din nou, copiilor le place să detina orice, asa ca aceasta este o modalitate foarte bună de a pune tot ceea ce ai și de a oferi într-un mod creativ și foarte sănătos.

5. Supă și Salată

Lăsați copii sa-si aleaga glazura pentru salatele preferate, inclusiv semințe, brânză, și chiar și crutoane, astfel încât acestia sunt siguri să mănânce. Amestecă o oală din supa lor preferata cum ar fi tăiței de pui sau un frumos curcan cu chili. O cină sănătoasă nu trebuie să fie elaborata pentru a fi delicioasa, iar acesta este un exemplu perfect de o masa sanatoasa pe care o puteți pregăti rapid și care atrage pe toată lumea. Acesta este modul de a te bucura din nou de momentul cinei și de a face-o sănătoasa, toate în același timp.